vrijdag 30 december 2011

Big Five gestart met de neushoorn en nieuwe leeuw

Met de neushoorns begonnen, was even stoeien met de schets. Met goede moed een rastertje gemaakt, maar was vergeten om de referentie zelfde verhouding te geven. Dus raster gelaten voor wat het is en gewoon "uit de losse pols" de schets gemaakt. De grote moet nog aan zijn hoofd gewerkt worden. Maar basis staat er op.


Niet tevreden met de leeuwin die ik laatst had gemaakt ben ik een nieuwe begonnen. Was het stoeien een beetje zat, misschien pak ik die nog op na de big five ;) Dus nieuwe leeuwin met dit keer welpjes, schets en ondergrond van de dieren al op suède geplaatst. Na deze nog de olifanten. Dat wordt een grote klus (80*35cm)

2 opmerkingen:

  1. Wow, jij gaat echt hard!
    Het wordt een mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jennifer :) Dat zegt iedereen dat ik hard ga LoL. Mijn man noemt het productie draaien. Maar ik denk dat de ondergrond er ook mee te maken heeft. Leent zich voor snel werken vind ik. Ik hoop dat alles bij elkaar gaat passen aan het eind :) Maar vermoed dat het kwa kleuren wel gaat lukken. Blijft wel spannend ;)

    BeantwoordenVerwijderen