zaterdag 26 november 2011

Winnie is klaar :)


6 opmerkingen:

  1. Dat is snel, het is erg mooi geworden. Alleen zou ik aan de linkerkant van het snuitje/neus op een of andere manier iets van diepte maken. Vergeleken met de rechter kant lijkt het daar iets aan de platte kant. Dat komt waarschijnlijk door het zwarte haar. Je ziet daar geen diepte zoals bij de rechterkant. Of je zou het aan de rechterkant het moeten verzachten. Ogen zijn schitterend gedaan. Je voelt het als het ware dat Winnie je zit aan te staren, precies zoals katten dat doen. Echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je feedback, ik ga het onder de loep nemen. Nu dat je het benoemd zie ik het. En ineens... mis ik ook de snorharen. Misschien die ook nog even toe voegen **bloos**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, maar ook zonder snorharen is Winnie mooi:-) Weer heel mooi gemaakt, Lisa. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Angel. Toch zal ik Winnie nog even daarvan voorzien LoL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) ja perfect deze Winie. Ben benieuwd hoe het er uit ziet met snorharen. Als ik deze foto zie, wil ik haar gewoon weer bij me hebben. Dus je heb haar perfect nageschilder. En zoals mijn moeder net zij, wat kan die meid schilderen...

    Super meid, ben echt reuze trots op jou en winnie ;) echt een foto model :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. **bloos** dank je wel Marielle en moeder van Marielle ;) Als je langs komt.. dan is ie klaar en ingelijst ;) "Winnie wil" niet alleen nog wat snorharen, maar wil ook een neus correctie en wil ook dat zijn vacht her en der nog wat aangevuld hebben. Dus er ligt nog een taakje voor me weg gelegd. Moet er even goed voor gaan zitten, nu ben ik de minpuntjes nog aan het spotten (ook een leuk taakje :) )

    BeantwoordenVerwijderen