donderdag 22 september 2011

Catshelter nu on line, v.a. 4 oktober gaat de veiling van start



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk initiatief is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk he :) Ik ben een kattenliefhebber en doe daarom ook mee. Ik heb vorig jaar ook mee gedaan.
    Ik vind dit een leuke manier om geld te verzamelen voor het goede doel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi idee zo'n internetveiling.
    Ik ben zelf niet zo'n kattenliefhebber, maar ik vind de katten die jij hebt gemaakt wel mooi gemaakt.
    Ik hoop dat jullie veel succes ophalen voor de kittens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jennifer,

    Dank je wel :). Ik ben een kattenliefhebber, maar ik ben ook dol op honden. Momenteel helaas geen hond. Ook ik vind zo een internetveiling een mooi idee :) Ik hoop dat de veiling net zo succes (of meer) is dan vorig jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen