zaterdag 18 januari 2014

Workshop




Daar zijn ze dan, de deelnemers... Tijd vliegt voorbij. Net de spullen klaar gezet. Ik zie gelukkig bekende mensen er 
tussen zitten... Dus niet iedereen is nieuw voor me. 
De locatie is perfect. Redelijk goed licht, mooie sfeervolle omgeving (St. KunstGein heeft een tijdelijke eigen ruimte in het pand van gemeentehuis Nieuwegein)
Vlotte start. Meteen actie en geen elle lange theorie (daar heb ik zelf minder mee met theorie, gewoon lekker beginnen vind ik prettiger, daarna theorie dingen tussendoor)
Ik kijk weer met verbazing. Vorige keer was ik al zo happy met alle resultaten, dit keer weer! Zo gaaf hoe snel dat ook vorm krijgt en iedereen ook eigen stijl heeft en ook zichtbaar is. Tijd vliegt voorbij en voor ik het weet roepen de eerste al... "Ik denk dat ik klaar ben." En dat klopt dan ook!! En ik maar denken dat ik een snelle werker ben LoL Rond half 5 was iedereen wel klaar, of klaar met de bezigheden (om later nog af te ronden thuis...)
Aan alle deelnemers van workshop van vandaag: Bedankt voor jullie inzet, creativiteit en gezelligheid. Jullie werken zijn stuk voor stuk prachtig geworden! 

Op naar 1 maart!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten