vrijdag 11 november 2011

Nog even aan gewerkt

Vandaag was ik wat vroeg wakker, dus dacht ik haar handjes even nog een laagje te geven. De, voor de kijkers links, is al aardig af. De andere, voor de kijkers rechts, heeft weer wat correcties gekregen en  heeft een laagje gekregen wat  goede basis is voor de volgende sessie. Helaas moest ik stoppen ivm de tijd. Tijd om te gaan werken dus.
Beetje een niet al te beste foto, het is al vroeg donker en ik heb geen flitser gebruikt. Maar dit geeft wel een impressie van hoe ver ze al is.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Inge. Ze is inmiddels bijna af. Nog puntjes op de i. Ik ben blij dat ik de "nieuwe" techniek heb geprobeerd. Ze is nu wel mat, maar dat is op te lossen met een vernis laagje, dan zal het schilderij ook glanzen :D

    BeantwoordenVerwijderen