zaterdag 8 mei 2010

Monthly challange... Mei





Op het forum is er een monthly challange gestart. Ik heb bij de eerste keer ook meteen mee gedaan. Ik riep ook meteen: "Ik doe mee!". Het was echter niet zo makkelijk als dat ik had gedacht. Er zijn 4 foto's geplaatst en aan de hand daarvan iets creëren realistisch/abstract/surrealistisch etc Ik had even een vastlopertje of zo. Maar door de printer en het niet goed functioneren daarvan gecombineerd met mijn "zieke geest" ben ik uiteindelijk hierop gekomen.

Het is een vogel met een visje in zijn bek. Op zijn rug loopt een muisje en zijn lijfje is vierkant :)

2 opmerkingen:

  1. Hey lisa,
    Deze had ik nog niet gezien. maar lied mijn man even je kunst werk zien. En we vonden deze ook erg mooi. Ben erg bevooroordeeld maar je kan erg goed schilderen :) en BJ hoopt snel het huis te verkopen om dat schilderrij hier te hangen. Kan de Hippo naast de klok in de kelder hangen ;) whahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. **bloos** Dank :)
    Kunnen we die hippo niet gewoon in de vuilnisbak deponeren?
    De challange of the month vond ik erg leuk om te doen. Zo werk ik ook eens met potlood en doe ik eens wat anders dan vrouwen in bloemen ;) giggle (blijkt dat ik wel in surrealisme blijf hangen. hmmmmz)

    BeantwoordenVerwijderen