vrijdag 24 april 2009

kliederen update again


Gisteren ben ik weer bezig geweest met bloem/mensen. Dit keer heb ik meer diepte alvast in de bloem gebracht, nog wat meer accenten in de bladen en de meeldraden nog een laag gegeven. Ik ben nogsteeds niet klaar, maar... doelstelling: volgende kliedermoment zal ik het af maken. Over 2 weken komt het eindresultaat op de blog.
En dan nu een vraag aan de kijkers van mijn geklieder:

Wat zou een geschikte naam zijn voor dit schilderij???

Eerste idee is al binnen. Een groepsgenoot zei gisteren: "valentine"

9 opmerkingen:

  1. 2 Mensen tussen de meeldraden in een bloem says it all my dear...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe die word als die af is. Hij is nu al erg mooi. Waar komt die te hangen????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Lorelei :)
    Ehm geen idee waar deze schilderij komt te hangen :S Maar deel 2 is al in ontwikkeling :D. Wordt een iris met ook mensen in het hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij kwam de titel "closer" bij me op, de twee mensfiguren lijken elk moment ingesloten te kunnen worden door de bloembladeren en vormen samen een intieme/close pose... Succes met het vinden van de voor jou meest aansprekende titel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marieke en Ingelein,

    Beiden bedankt voor jullie ideeen :) Ik kom al een stukje dichterbij een passende titel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reactie's van forum:
    Eefje: love between the polls
    Gerry: Flower love
    Ook deze damens bedankt voor de reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisa.. hele dag zitten brainstormen en kom op de naam " Amore' Leek me lekker kort en krachtig en de betekenis is in het Italiaans 'Liefde'.. leek me wel passend.

    Kijk maar , ik vind je werk de moeite waard om het zeker een naam te geven!

    veel liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. reactie van mariska forum: Pollen love (?), of misschien wel Pollenate. Polls is sowieso raar. Polls of een Poll is een woord dat standaard wordt gebruikt voor een verzameling stemmen/een publieke opinie van iets.

    BeantwoordenVerwijderen