woensdag 1 april 2009

Kliederen, maar nog niet af...


Momenteel ben ik bezig met een surrealistische schilderij op cursus. Warmte, geborgen en liefde waren de dingen die ik erin wilde hebben. Hiervoor heb ik aan de verloofde van mijn broer een foto van een bloem gevraagd om te schilderen. Zij heeft namelijk erg mooie close ups gemaakt van bloemen. En in de bloem heb ik een stelletje geschilderd. Het schilderij is nog niet af, er moeten nog meeldraden in verwerkt worden en dergelijke.
Na de volgende schildersessie zal ik een nieuwe foto plaatsen om te laten zien hoe dit verder ontwikkelt.
Dit doek is vrij groot namelijk 100*120 cm.

3 opmerkingen:

  1. Niet af??

    Ik vind em wel erg ok zo. En op welke is dit gebasseerd dan? Kan me geen foto herinneren die hier op lijkt... of heb je die foto heel erg ruim geinterpreteerd? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Beany,
    Klopt, hij is niet af. Daarom herken je de bloem ook nog niet ;) Als de meeldraden er in zitten is het herkenbaarder. Uiteraard heb ik ook iets van eigen interpretatie om het goed op het doek te krijgen in de positie die ik nodig had. Als het goed is komt er deze week nog een update. Ik zal de oorsprokelijke foto van de bloem erbij zetten. :)

    BeantwoordenVerwijderen